About Me

My photo
My deen is my blood, my life is my passion, my family is my brain, my love is my heart. all of them keep me moving forward

Saturday, December 1

Having Diffuclties

Assalamualaikum w.t.h..

da 1 December da.. pejam celik pejam celik da dekat nk abes da pun taun 2012..

so how ur resolution? tercapai dak? aku pun x taw tercapai ke dak.. huhuhu

so many happen in your life?

so many?

sebelum aku hupdate blog ni aku tgk fb lu.. well.. it is normal for me.. bukan kita terus ada idea kan.. kena godek2 lu n cari wat is the main topic for our post today.. ada satu quote, well quite interesting :

we look at our past book, n we realizes someday we will laugh because of the sad things and we will cry because of the happy things that happen in our life
faham x?

ada certain perkara yang telah terjadi.. well aku pernah dipulaukan.. bukan sekali tapi banyak kali.. setiap kali aku dipulaukan aku always tanya.. salah aku kah yang tak pandai bergaul dengan kawan-kawan smua or salah kawan yang menganggap mereka kawan tapi x faham aku ni macam mana...

well.. it is not easy to collect my strength back.. Alhamdulillah.. Allah beri ujian untuk menunjukkan betapa sayangnya Dia padaku.. and betul kata-kata kat atas. aku bahagia dengan kehidupan aku setelah aku menangis.. and aku menangis sekarang kerana kebahagian aku yang dulu.

Allah akan dekat sngt ngan kita bila kita ingin mendampingiNya

Tidak kah kita berasa rugi apabila kita merasakan kita semakin hampir tetapi sebenarnya kita mengambil langkah yang semakin jauh dariNya

sekarang aku menarik nafas lega atas kesilapan aku dahulu Alhamdulillah.. :)

2 comments: