About Me

My photo
My deen is my blood, my life is my passion, my family is my brain, my love is my heart. all of them keep me moving forward

Saturday, December 8

Twenties Girl

Assalamualaikum w.t.h

Darling, when things go wrong in life, this is what you  
do... you lift your chin, put on a ravishing smile, mix 
yourself a little cocktail... and out you go" ;) xox

yelah, aku tahu,, kita islam mana boleh minum cocktail.. yelah cocktail buah ade juga kan.. tapi kalau cerita-cerita dalam novel cocktail ni lebih kepada minuman keras. so ape kata ko tukar je cocktail tu jadi sirap or teh o ais. bergantung kepada minat masing-masing.

quote kat ats tu aku copy and paste dari fb Sophie Kinsella.. ok siapa sophie kinsella?

agak-agak korang boleh teka x mana sophie kinsella  -_____-

dia ialah favourite author member aku sorang ni.. well.. jalan crita yang bnyk twist and menarik.. aku suka gak.. so quote kat ats ni aku amik dari  salah satu novel dia iaitu twenties girl


omaigod omaigod .. so this is book review? kalau korang tertanya2 this is book review.. membe aku ckap dia nanges apabila part last skali,, bagi aku.. yeah kalau menghayati betol2 memang akan nanges.. gile ko x nanges.. dia cerita pasal roh yang datang n tibe-tibe pegi kot.

wat do u mean by that? i mean u kna baca sendiri.. indeed, buku kali ni pun x merugikan.. menarik, sakit perut sbb takut n cemas.. so neves.. unpredictable ending and situation.. sangat-sangat unpredictable..

and aku pun ase nak jadi twenties girl jugak.. so gud luck gurls!!

xoxo

asya.

2 comments:

  1. awesome story kn?! i ws like turning the tears pipe on. the feelings ws great and we keep selaking the page to know what's gonna happened. I dh lme x bce buku ni cik aisyah! sgt lme!

    ReplyDelete