About Me

My photo
My deen is my blood, my life is my passion, my family is my brain, my love is my heart. all of them keep me moving forward

Thursday, November 29

100 Name

Assalamualaikum w.t.h....

Segmen Hari ni ialah BOOK REVIEW!!! Yeayyy!! -____-

Ok.. X yah duk excited sgt la kan..

sape yang minat baca novel?

sape suke cecelia ahern?

ok seyesly.. aku x minat sgt baca novel especially novel mlayu.. cliche.. n predictable ending of coz.. kecuali.. ok still ade kecuali.. novel dari aisya sofea.. a few big names author yang aku minat tapi memandangkan umi aku suka baca novel mlayu so aku akn tggu dia baca n buat book review kat aku

hahaha.. cant help it... it is in our blood.. so memandangkan aku sorang je kat rumah.. umi aku x pernah tanya buku ape yg aku baca n kakak aku x so bz wif her children so blog jelah tempat aku buat book review.. tssskkkk! sadisnya hidup aku..

so, berhenti mencarut!! ni lah bukunye...


exactly like this.. suka bentuk dia.. n like aisya sofea.. cecelia ahern ni ada something.. her fans called magic.. not her fan will call it talent.. dia boleh tarik aku untuk menjadi watak utama dalam cite dia.. so interesting rite..

cite ni not bad.. first time baca.. ase menyampah.. coz so many characters.. tapi bila da hujung2 cite ase bangga sbb ingat all da characters n really they will inspire u.. no wonder la banyak watak.. there is something she want to tell us.. well done ceclia ahern.. new book n of coz... new achievement for u.. so sape2 yang x baca ag cite ni,, go n get it at book store.. u will not regret it.. for sure

tq ceclia for inspire me :)


No comments:

Post a Comment