About Me

My photo
My deen is my blood, my life is my passion, my family is my brain, my love is my heart. all of them keep me moving forward

Monday, December 17

Michelle Phan

Assalamualaikum w.t.h..

Michelle Phan? who is that gurl? gurl?

                                                               ok.. this is michelle phan...

dia merupakan kacukan vietnam amerika.. yup.. dat is da reason dia ade asia look gak kan.. so pretty.. first time aku tahu pasal dia pun dari blogger gak.. sejak dari tu aku follow make up dia.. various type and way to make up.. even though aku ni jenis yang x pakai eyeshadow (sbb x pandai nak pakai) aku belajar juga.. well who knows one day aku ada keberanian nk pakai  eyeshadow kan..

satu perkara yang aku suka pasal michelle phan ni, dia adalah orang biasa.. orang biasa? well u know what i mean kan.. dia bukan artis or model juz a normal person like us..kita akan rasa lebih berkeyakinan nak try.. tapi yelah kulit dia mmg cntik dah pun.. so sesuai ngan any make-up..

by the way, shes juz not make-up guru.. dia lebih kepada versatile.. apa2 pun boleh.. dari tips make-up.. shirt.. fashion.. and all the unique stuff, she can manage it well.. well done michelle..

ni aku link kan salah satu video dia..


if u want to know more, do visit : http://michellephan.com/

p/s: hope post aku kali ini beri lebih keyakinan untuk korang juz be urself n do what u wanna do..

xoxo
nadyasya

No comments:

Post a Comment