About Me

My photo
My deen is my blood, my life is my passion, my family is my brain, my love is my heart. all of them keep me moving forward

Thursday, December 6

Yeay!!!!

Ini ialah Blogpost 
yang ke 
100!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum w.t.h

Yup.. da 3 tahun aku ketuk ketak ketuk ketak kat blog aku ni.. tapi malangnya blog ni kupandang hina.. chewah propa je lebih.. x delah hina sangat kan.. juz aku menaip time aku ade mood and semestinya time aku ade idea nak taip ape..

untuk entry yang ke 100 ni aku sebenarnya nak taip something spesel.. yelah spesel.. yang membuatkan aku rase istimewa untuk dikongsi dalam diari alam fana aku ni.. tapi malang skali aku x taw kenapa idea tu aku x buat pun.. x buat? maknanya aku x realisasikan pun.. malang sekali kan..

insyaAllah semua idea aku tu, akan aku kongsi hari demi hari.. walaupun 100 ni pun aku da rasa spesel tapi aku tahu 

'dengan cahaya bulan'
aku mampu untuk taip 100 lagi post... 

background music : sailormoon

dengan izin Allah,
semoga aku mampu menaip sesuatu yang bermanfaat untuk dikongsi bersama 
sesuatu yang boleh mengajar aku tentang kehidupan 
sesuatu yang membuatkan aku lebih mengerti bahawa kehidupan dunia ini pendek sahaja 
sesuatu yang membuatkan aku lebih fokus tentang kehidupan aku..
luv,
nadyasya


No comments:

Post a Comment