About Me

My photo
My deen is my blood, my life is my passion, my family is my brain, my love is my heart. all of them keep me moving forward

Wednesday, December 8

Senarai Lelaki yg Aku nak PIKAT!

Assalamualaikum w.t.h..

What a long day... menaip di saat menunggu kehadiran maghrib.. kakak sudah pun bertolak balik ke JB so skrg ni no more tears hahaha... biasanya asyik dgr deeja nanges jer kan..

okai, berbalik pd citer asal...

tajuk kat atas mcm tajuk buku kanak2 kn.. tapi ini sbnarnya menerangkan aktiviti yg aku akan buat sepnjang bulan 12 ni.. huarghhhhh! boring... selain dari tido aku akn memastikan aku jatuh cinta dengan ddak tu balik.. jatuh cinta supaya aku ader citer nak sembang ngan fafau next year.. ini senarai 'lelaki yg aku nak pikat':







ini 'lelaki' pertama:



buku ini first aku tgk dalam Sex & The City The Movie. Carrie akan baca b4 tido... seronok je bila dia bacakan poem kpd Mr. Big tapi bila aku beli buku ni x der pun poem tuh.... (-_-).. tapi sejak itu aku memotivasikan diri unt baca jgak smpiai abis (^3^)



lelaki ke-2:

menarik...

tajuk dia tu macam menjaminkan sesuatu..

yelah manalah tau certain rules tu kita leh aplikasi dlm real life kn.. huhuhuhu....




'Lelaki' ke-3:

Pahrol Mohamad Juoi..

ketua editor my fav mag Solusi.

Author of my fav book : Nota Hati Seorang Lelaki

dan pelaburan buku ini amat berbaloi. suka dengan olahan yg diberikan.

laen kali aku wat preview buku ni k, tapi wat masa skrg

bagi sape2 yg nak beli jgn teragak2 kerana tidak rugi :)

alahai keciknya pict..

yelah smua pict kat atas ni courtesy dari google.

buku ini, abg yg nak. tapi aku baca lu. pnjam dari library, tp

x abis baca so beli jelah kn unt rujukan masa hadapan..

ada a few books lagi yg aku nak habiskan. tapi wat masa skrg aku focus 4 'lelaki ' ni jer.. hope dapat habiskan in 2 weeks so 2 more weeks boleh lah baca buku laen plak.. insyaAllah ader kesempatan aku wat preview mcm buku Jaja♥Din tu k...

eh, dah azan pun.. jgn lewat2kan solat smua... daaa....

p/s: membaca adalah sesuatu yang menarik jika kita melihatnya dari sudut yang menarik!

andai itu takdirNya

luv,

n.A

No comments:

Post a Comment