About Me

My photo
My deen is my blood, my life is my passion, my family is my brain, my love is my heart. all of them keep me moving forward

Wednesday, December 8

Morning Sickness

Phew... Assalamualaikum...

wat a terrible nite... i dah makn ubat slsema.. (yg mengatakan anda akn mengantok stlah mengambil pil ini) dan malang skali ubat itu x berkesan ag (-_-).. dan mata ku yg sepet ini menjadi bundar dan inilah masanya untuk menghadap laptop n ber'muka buku'. tapi time muka buku ini, my second cousin muntah2.. dun kno y..

first: aku x panic, aku raser aku leh handle smua benda ni. yelah smua dah tido.. kecuali aku sorg j, n FYI kejadian ini di atas tilam aku.. adoyai.. aku relax siap suh dia muntah puas, tepuk blkang dia..

second: di sini aku stat realize aku mmg panic! aku x taw nak buat ape, kuar bilik pergi bilik umi...

'umi, tasni muntah..'

umi bangun siapkan smua, basuh muntah, basuh cadar, tanya tasni saket ke x... phewwww! skrg baru aku betul2 konfirm aku mmg x leh jd mak org ag.. silap2 hari bulan aku pun muntah sama :P..

huhuhu.. x penah wat dek org ag kn ckp pasal muntah ni... tapi bagi aku ni pengajaran. aku bakal cikgu, apa aku nak wat lau dak kelas aku muntah tibe2 mcm ni.. x ke panic satu klas.. lagi lah.. highlight kat sini yer SATU KLAS.. huhuhuhu.. thanx umi 4 tonite... huarghhhhh!!!

gudnite evryone!

andai itu takdirnya~ lau nak muntah, muntah jgak akhirnya.....(^^)

luv,
n.A

No comments:

Post a Comment