About Me

My photo
My deen is my blood, my life is my passion, my family is my brain, my love is my heart. all of them keep me moving forward

Thursday, May 13

i'm coming...

assalamualaikum...

that will be the first sentence from 'the exam; if its can speak... yeah its coming... 18 n 19 may... may first and second paper for my final exam for this sem... n da first paper will be english paper.. haih... wlpun nak exam, hati masih x berdebar, tido masih lena, mandi berjam2, makan melantak ag... bilalah nak ada kesedaran untuk exam ni... tapi mlm ni dah wat satu perjanjian ngan dir sendiri untuk stadi n esk push untuk bm.... make sure... smua blh absorb esk... jgnlah ada perasaan malas ag dah... haih... risau tul... asyik malas memanjang... tapi janji ngan diri sendiri... tingkatkan pointer ye sayangku... hihihihi

p/s : misz dada please hupdate ur blog... menci tol tgk blog yg x diupdate.. hikhikhik mwahhh♥u.

andai itu takdirNya

luv,
n.A

No comments:

Post a Comment