About Me

My photo
My deen is my blood, my life is my passion, my family is my brain, my love is my heart. all of them keep me moving forward

Tuesday, September 20

Alkisah...

Assalamualaikum...

ini kisah saya...

dah bukak 2 minggu da.. mcm biasa, schedule penuh dengan asgs and test.. tp dalam bz mcm ni pun sibuk ag nak update blog n fb status kn.. so.. ingin dimaklumkan..

kalaulah awak ingin berubah....

berubahlah sebetul2nya.. setiap kali update mesti cite betapa saya ni manusia suka bertangguh.. padahal kalaulah bertangguh tu kije elok, oklah gak, tp disebabkan bertangguh tu jugaklah, saya mcm lost control of my life. mcm semua perkara terbeban.

so apa yang ingin saya lakukan...?

jangan bertangguh ag, azam bukan hanya sekali setahun tetapi setiap hari perlu ada azam baru. kerana bila kita ubah yang ckit2 lama akan jadi bukit. dari situlah orang akan nampak perubahan yang ingin kita lakukan.

kalau orang sudah sampai ke bulan,, kenapa kita masih nak berada di takuk lama? x bosan kah dengan kehidupan kita yang tiada kemajuan. sedarlah, hidup di dunia ini merupakan satu perjalanan bukan perhentian.

owh ye da abes ceramah erk.. semalam ada sambutan raya... kali ke3 sambut raya kat IPDA.. best gaklah.. nak taw x nape best? sbb ada nye org2 kesayngan hamba ... jom kita layan....


maceh smua...

andai itu takdirNya,

luv,
n.A

No comments:

Post a Comment