About Me

My photo
My deen is my blood, my life is my passion, my family is my brain, my love is my heart. all of them keep me moving forward

Sunday, April 3

Dia Kekasihku...

Assalamualaikum...

Gula-gula
2 April 2011, 23:55
I love u n i appriciate dat u r with me now. thnx 4 beiang a great fren 4 me even wen i am not 2 u. I,m sori if i ever hurt u. Gudnite. n if u ever mad at me, pls think of wat we have had. cz i will do dat from now on. Remind me if i 4get dis nxt time beb. Love u.

Nadia
2 April 2011, 23:59
Wat happen? Mcm nak mintak cerai j. hehe

Gula-gula
2 April 2011, 00:00
Ha3, Idk. I wana appreciate u more n i wana tell dat u mean alot 2 me. i dun wana lose u.

sape kate cinta itu hanya untuk berlainan jenis. tapi janganlah sampai cinta songsang kan... dis post will be dedicate to my beloved bff.

our last date kitaorg gado.. n i think tekanan perasaan. b4 dis kami ok j... yelah 14 years together so its normal if sometimes gadoh kan.

i know, kami banyak berbeza. mmg berbeza. tapi Allah tetapkan dia untuk saya. kami lalui suka duka bersama. saat aku betul2 down, dialah yang ade. dia mmg susah nanges, aku plak jiwa pompuan lebih. jadi bila aku nanges, dia pun nanges aku raser relax sgt.

dia wat aku rase aku blh wat ape2 pun kat dunia ni. aku suka berada dalam comfort zone tapi dia mmg out of box. aways say something dat will open my eyes.

aku bercinta & aku putus cinta. dia yang excited n dia yang kelu untuk pujuk aku.

aku ingat ag dia ckp 'tolonglah jgn bercinta, i x nak u menangis lagi'.

maybe sbb tu aku still single. beberapa lelaki cuba membuka pintu hati ini, tetapi skrg aku sedar, aku hanya menunggu green light dari dia. mungkin dia lbh tahu sapa yang sesuai dengan aku sbb dia lebih kenal sapa diri aku.

sepanjang 14 tahun kami bersama. a lot of story to share. to many laugh and tears. sometimes org akn ckp dia x de hati dan perasan n sy akan jawab

"sebab hati dan perasaan dia berada bersama saya."

ya Allah, aku bersyukur adanya dia di sampingku.

p/s: to NOOR HIDAYAH FAISAL. i dapat idea nak tulis post ni time i ngah angkat baju kat ampaian.. huahuahua...


No comments:

Post a Comment