About Me

My photo
My deen is my blood, my life is my passion, my family is my brain, my love is my heart. all of them keep me moving forward

Saturday, February 12

Apabila Kompang sudah dipalu

Assalamualaikum...

ashin : BFF nak kawen bulan 3 ni
n.a : OMG! Mn u taw
ashin : ade invitation lam fb, u tgk lah.
n.a : ok, thanks 4 da info babe
ashin : welkem

dah mcm minah kepochi kan..

hello, yg nak kawen tu our bestfrens. so logiklah lau kami kepochi jap..

mmg kepoh, ashin knows how reluctant i am to open fb nowadays because of the berukband. is hard 4 me to njoy da social network because it takes me a decade to loading something. i hate this! so the cycle of this kepochi site becomes like this:

  • ashin to n.a
  • n.a to d.f
  • n.a to rizman
yup still in the cycle of BFF. we dun worry about syafiq coz he will on9.

cakap pasal kawen ngan df. n quote
i feel old
klakarkan... yup its really funny bila df yg cakap gitu. shes da one dat never accept her age, da one dat try to enjoy every second in her life, tiba2 plak dia ckp gitu sbb BFF kami nak kawen...

22 years old..

is it a right time to settle down?

ans: when u are waiting for the right time there will be no right time!

so, kpada BFF. congratulation! dah smpai seru gak erk... mesti dah wat persiapan kan smpaikan kad kawen pun dah siap. Alhamdulillah..

hati nadia aisyah ni cemburu.. hahaha... tapi hati ini jgak tau, 'ish x layak ag nak kawen ni'... so, lau ada di antara my schoolmates yg nak kawen nanti jgn lupa jemput k...

p/s: Semoga bahagia hingga ke syurga!

Andai itu takdirNya.

luv,
n.A

No comments:

Post a Comment