About Me

My photo
My deen is my blood, my life is my passion, my family is my brain, my love is my heart. all of them keep me moving forward

Wednesday, September 8

love=honestly,success=hardwork,beauty=be simple,perfect=be urself



assalamualaikum...

dah banyak kali dah aku bukak blog.. haih... mcm biasa tak der keberanian nak tulis.. keberanian di sini bukan nak kutuk2 org ataupun nak maki org2 tuuutttt.. tapi tak brani nak tulis sesuatu yang akhirnya menampakkan kebodohan kita sendiri wlpn *ini blog aku dan suka ati aku lah nak tulis ape pun*...

*kembali ngan nada serius*
ramai yang mengutuk malah mengeji cara bloggers.. yelah nampak bloggers tu kaya n sempurna mulalah akan cakap... "eleh.. wat blog semata2 nak menunjuk..."
kalu bloggers tu tulis yg bukan2 : "baik tak yah wat blog"

dan aku tau aku tak termasuk dalam mana2 kategori memandangkan aku hanya menulis benda yg aku suka dan aku jenis tak kisah kalu org kutuk pun...;p...

mcm yg korg tau, aku ni suka membaca... so.. buku yg senantiasa ada dlm handbag aku tak lain tak bukan


before this aku tak penah baca karya candace bushnell... yup penulisan dia dlm lipstick jungle membebankan kpala otak ni... tapi krn tertarik ngan cover n aku pun beli dan ternya instinct aku tepat.. once again i learn something from the book (it should be like that).

n now one of my dream is to be a WRITER...

Sarah Jessica Parker.. play role as Carrie Bradshaw taught me something..

"you can be beautiful,
(when u think u beautiful)
you can be a writer,
(when u write about things that u know)
you can have love,
(when u ve da guts 2 sacrifice ur feelings)
you can have success
(when u 'nail' it)
n nothing its perfect
(accept GOD)"

and for me... u can have everything when u try it.. even if u fail.. juz try.. try as many as u can... show that u can.... ♥

maybe i cant be the writer... but this is my story and only me know how to write...

'andai itu takdirNya'

luv,
n.A

No comments:

Post a Comment