About Me

My photo
My deen is my blood, my life is my passion, my family is my brain, my love is my heart. all of them keep me moving forward

Friday, August 13

Dia Teman Saya...

Assalamualaikum w.t.h

maaf... dah lama tak update blog.. tiap2 hari bukak blog, nak update tapi ade je kekangan.. kekangan yg terbaru ialah mata yg sentiasa mengantok dan asyik nak tido j kije nya walaupun di akui asg bukanlah maen berlambak2.. ngan teks pidato, asg bm, esei pengantar pendidikan... haih (+_+)... oh yer! selamat BERPUASA.... cuba membuat amal sebanyak mungkin.. melatih diri selama 30 hari dan insyaAllah x kn ada masalah untuk meneruskan amaln2 tu walaupun bukan di bulan puasa..

Dia Teman Saya..

for my 21st birthday.. ntahlah.. maybe my sis nak tgk adik dia berubah n harus diakui adik dia pun mmg ingin berubah... saya mendapat bungkusan dan isi kandungannya... jeng3x...



Alhamdulillah.. buku ini membuatkan saya bertambah yakin untuk berubah.. perubahan sedikit demi sedikit yg penting ianya kekal sehingga saya kembali kepadaNya..

oh hlovate awk mmg beruntung... terbaru saya membeli bukunya... erm... biasa aje tapi seronok... tajuknya...




beli buku ni khas unt awynziaa.. dia kata kat johor tak der.. but honestly... bagi 3 setengah bintang.. oklah.. mampu buat aku tersenyum sorang...

tapi seeloknya ini temanmu...



Selamat Menyambut Ramadhan...

Boleh jadi kamu menyukai sesuatu, sedangkan ia buruk bagi mu...boleh jadi kamu membenci sesuatu, sedangkan ia baik bagi mu...Sesungguhnya ALLAH Mengetahui sedangkan kamu tidak mengetahui... (hlovate;versus)

andai itu takdirNya.

luv,
n.A

No comments:

Post a Comment