About Me

My photo
My deen is my blood, my life is my passion, my family is my brain, my love is my heart. all of them keep me moving forward

Wednesday, April 21

im breaking up with u :(

assalamualaikum...

menurut Dr. Manman "ayat nadya sentiasa beremosi n penuh konstroooverssssiiii"... zas...... hihihihi...

hati ini masih dan akan menyintai mr.K(wlpn dia tak masih dan tak akan syg aku...sedddiiihhh)... hihihihihi...

sebenarnya... officially... hari ni, jam ini, saat ini, dan akhirnya diri ini.... nadia aisyah azmin sudah pun clash dengan asg2. today i juz finish my last presentation for this sem unt basic math.. good response from her... well done guys... u have done a great job! juz satu je ag iaitu amali ping pong... haih (-_-)... lemah lah... dengar je ping pong rasa shaking sluruh bdn dah... tak suka! tak suka! tak suka! tapi terpaksa kna suka gak... ahad ni amali ping pong... so readers, pray for me k... hihihihihi

post kali ni jgak ingin mengucapkan terima ksih tak terhingga kpada mr.Kaka yang sanggup menghabiskan duit rm5(cost tambang j) ke bukit wang bagi merealisasikan impian aku untuk berpicnic! relax je rasa... dah lama tak mendekatkan diri ngan alam sekitar tapi sygnya x le mandi (umi tak kasi)... adoyai.... so maen2 manja2 simbah2 air je ngan klasmate aku...

minggu ni sibuk ngan planning untuk kayuhan amal anjuran ipda, minggu dpn konvokesyen... sibuk jgak dengan macam2 ag... teringin nak pegi spa.... haih penat!!!!!!!!!!!!!!!!!! sampai suara pun dah tak semanja n sse'gedik' dulu (bak kata kakak)... hikhikhik

dua minggu ag akan sibuk ngan exam... cepatnya masa berlalu... dah nak abis dah sem 2.... rindu nak tinggalkan sem2... sem perkenalan aku ngan dia... sem perkenalan aku ngan lect2 baru.. sem yg penat... sem yg aku kmbali menari... sem banyak membaca... sem muet... sem yg aku nak tingkatkan pointer! jai yo2!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nanti aku tulis ag erk.. jgn bmbg misz dada... i will keep writing....

andai itu takdirNya,

luv,
n.A

No comments:

Post a Comment