About Me

My photo
My deen is my blood, my life is my passion, my family is my brain, my love is my heart. all of them keep me moving forward

Sunday, July 12

New Place.. New Spirit..

Akhirnya... sampai jgak aku kat kedah...

6 jam drive dari kelantan.. penat...fuhhh.. lega jgak rasernya.. tyme tulis surat 'cinta' ni aku mengadap laptop kat taman siswa uum. haih.. nampak macm ader blok baru kat ipda.. harap2 aku akn duk kat sana.. kat taman ni pun slesa jgak tapi slesa duk dalam kolej ag.. nak duk dalam kolej (ngengada *3* ).. hikhikhik..

tapi yang pasti satu jer azamku.. biarlah aku berjaya kali ini.. ya Allah kuatkan semangatku.. kuatkan hatiku.. kuatkan azamku.. lindungiku dari sebarang bencana agar aku mampu mengatsi setiap ujian dari MU... Amin

'andai itu takdirNya'

luv,
n.A

No comments:

Post a Comment