About Me

My photo
My deen is my blood, my life is my passion, my family is my brain, my love is my heart. all of them keep me moving forward

Wednesday, July 8

Happy Birthday to me!!!

assalamualaikum..

today is my birthday.. haha.. im not TEENager anymore.. but still i can act one.. hahaha
thanx 4 those who wish 4 my birthday..

1. my mum tha couldnt call me eventually n call my sis to tell me that she wish me hepi bird day..
p/s: i should tell her 4 giving birth of me... hahaha

2. my boy. he n his housemate call me and singing to me birthday song in two version.. suara dia yg me'nyumbang'kan lagu tu..
p/s: thanx sayang.. mwahhh

3.Nirah-00:01a.m
Epy beDay

La d0lce nAdia..

A
N
D
Welcome 2 da club.. huahua
p/s: shes my bf wen both of us still womb.. hahaha.. da club is mean 20... hahaha

qiqi-00:01a.m
Hepi bufday ya, wish u gewd luck, murh rzki n hepi aweyz k..
p/s: thanx qi.. ape2 hal pun aku slalu maafkan mu.. hahaha

4. Wani615-00:03a.m
hepi befday 2 u.. hepi befday 2 u.. hepi befday 2 nadia aisyah.. hepi befday 2 u.. m0ga panjang umo n murah rezeki.. daa
p/s: thanx wani coz still remember birthday ya.. tak sangka.. harap persahabatan kita berkekalan

Lee-00:03a.m
LeE, iStErI dAn aNAk2 mEnGuCaPkAn:
Hepy BufDay Ya!
p/s: thanx lee.. tak sangka ko dah ader anak.. hahahah

5. Mim-00:13a.m
Nadia Aisyah..
happy birthday.. i called u. but u dont pick up.. smoga pnjng umur, murah rezeki..
hehe dah besar erk..
p/s: i wish i could pick up the phone.. thank you so much mim

Chua Yung An-00:13a.m
hepi b'day nadya :>
abg an anta mms tapi gprs takder line..
p/s:herm abg an.. rasa nya bukan salah line GPRS.. but my maxis hp.. mmg nadya tak set up unt mms... sowiiii.. hikhikhik.. n by the way.. thanx 4 da present..

6.Hidayah-00:31a.m
hidayah call me n wishing me hepi burfday.. poor her.. she waiting for me to give her da signal first... thanx honey


ZZZZZzzzzz....

7.manman2-07:20a.m
rizman call n wishing me slamat hari lahir.. thanx man coz sanggup risk urself.. tyme dia kol aku, hes still in the orientation.. katanyer sesi taaruf..

8. Abah-10:30a.m
Selamat hari jadi adik.. semoga adik dicucuri rahmat.. terima kasih atas ucapan hari bapa..
hahaha..
p/s: thanx abah.. aisyah janji akan buatkan abah bangga terhadap aisyah..

9.Amalina-11:30a.m
da beautiful one call me.. tapi malangnyer aku baru mandi.. so aku yang call dia balik.. she promise me for da present.. hihi tak sabar nak taw aper hadiah nyer..

10.k.Ina-14:50p.m
Happy bday syg!!
wish ol ur resolution will come true diz year!
take care n ol da best!
p/s:thanx k.ina... thank u sho mush..

11. My Bro DZ-15:00p.m
he came home n siging to me birthday song but zoo version..
p/s: hahaha.. i appreciate that.. dia akan blanja kfc tapi syaratnyer.. aku yang kna pergi beli.. ni membuli namanyer.. hahahaha

this list is from my cellphone.. n da numb is not from the heart.. 4 me all of u is my numb one!






No comments:

Post a Comment